1. Uczeń przyjęty do szkoły otrzymuje legitymację szkolną:
- W celu uzyskania legitymacji szkolnej uczeń składa w sekretariacie jedna fotografię o wymiarach 30x42 mm opisaną danymi ucznia: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, klasa.
- Ważność legitymacji potwierdza się w kolejnym roku szkolnym, przez umieszczenie daty ważności i małej urzędowej pieczęci szkoły.
- Przewodniczący klas w terminie do 15 września każdego roku są zobowiązani zebrać legitymacje od wszystkich uczniów w swoich klasach i złożyć w sekretariacie szkoły celem przedłużenia ważności.
- Ważne legitymacje (po uprzednim podbiciu w sekretariacie) odbiera przewodniczący klasy.
- W przypadku zmiany danych osobowych legitymacje należy wymienić.
2. W przypadku zniszczenia, kradzieży bądź zagubienia legitymacji należy wystąpić o wydanie duplikatu legitymacji.
Wystawienie duplikatu legitymacji następuje na pisemny wniosek rodzica (opiekuna prawnego) - do wniosku należy dołączyć potwierdzenie dokonania wpłaty na wskazane konto szkoły w wysokości 9 zł.
3. Wystawienie duplikatu karty rowerowej następuje na pisemny wniosek rodzica (opiekuna prawnego) - jest bezpłatne.
NUMER KONTA:
13 1020 4900 0000 8302 3015 5665z dopiskiem duplikat legitymacji szkolnej
Szkoła Podstawowa Nr 53