• Konkurs „Świat emocji. Tworzymy rodzinną grę planszową”

          • Cele konkursu:

            1. Skierowanie uwagi dorosłych i dzieci na rolę emocji w naszym życiu.

            2. Dbanie o dobrostan dzieci poprzez tworzenie silnych więzi rodzinnych i relacji koleżeńskich.

            3. Propagowanie aktywnego, twórczego spędzania czasu wolnego.

            4. Rozwój kreatywności i zdolności dzieci.

            5. Kształtowanie właściwych postaw społecznych.

             

            Organizator konkursu

            1. Organizatorem konkursu jest sieć wychowawców świetlic szkolnych działająca przy PPP nr 2 w Krakowie.

            2. Osobami odpowiedzialnymi do udzielania informacji nt. Konkursu są: Pani Marta Kaczmarska mail: mkaczmarska30@gmail.com

            oraz nauczyciele – wychowawcy świetlicy w szkole biorącej udział w Konkursie – Pani Olga Tokarz-Teterycz.

            3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

             

            Założenia organizacyjne

            1. Konkurs zostanie przeprowadzony za pośrednictwem szkół podstawowych, w których zatrudnieni są Nauczyciele należący do sieci współpracy – wychowawców świetlic tj. sp nr 36, sp nr 53, sp nr 62, sp nr 106, sp nr 113, sp nr 29.

            2. W Konkursie mogą uczestniczyć uczniowie zapisani do świetlicy w szkołach wymienionych w punkcie 1.

            3. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

            4. Prace konkursowe wykonują uczniowie w domu lub w szkole – wspólnie z rodzicami, rodzeństwem, dziadkami lub innymi członkami rodziny bądź z grupą rówieśniczą.

            5. Uczestnicy wykonują grę planszową, której tematem są nasze emocje w różnych sytuacjach społecznych. Gra ma uczyć właściwych zachowań. Propagować koleżeństwo, współpracę, empatię, eliminować agresję.

            6. Prace nadesłane na konkurs muszą być pracami oryginalnymi, nigdzie wcześniej niepublikowanymi, nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji o tych faktach.

            7. Prace mogą być wykonane dowolną techniką, z wyłączeniem materiałów sypkich, nietrwałych i niebezpiecznych w użyciu.

            8. Podpisane imieniem i nazwiskiem twórców gry   prace konkursowe należy składać do dnia 04.11.2024 we właściwej świetlicy szkolnej – świetlicy dolnej SP53.

            9. Każda Szkoła może nadesłać dowolną liczbę prac.

            10. Organizatorzy nie odpowiadają za zniszczenie prac w trakcie ich przewozu.

            11.  Regulamin konkursu jest dostępny na stronach internetowych szkół biorących udział w konkursie.

            12.  Sytuacje nieobjęte niniejszym regulaminem rozstrzyga Organizator Konkursu.

             

            Ocena prac konkursowych

            1. Prace należy składać w Szkole Podstawowej nr 29 (do Pani Marty Kaczmarskiej) do 06.11.2024.

            (Istnieje możliwość złożenia prac do p. Olgi Tokarz-Teterycz (świetlica dolna) do 04.11.2024. Prace zostaną przekazane Pani Marcie Kaczmarskiej.)

            2. Oceny prac Konkursowych dokona komisja w składzie: pedagog szkolny, psycholog szkolny, przedstawiciel Nauczycieli – wychowawców świetlic.

            3. Kryteria oceny ustalone zostają w następujący sposób:

            ·   trafność doboru tematu pracy,

            ·   oryginalność,

            ·   staranność.

            4. Wyniki zostaną ogłoszone do 18.11.2024. Szkoły zostaną powiadomione telefonicznie o wynikach konkursu.

            5. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne.

             

            Nagrody

            1. Organizator Konkursu przyzna trzy nagrody główne:

            I miejsce - zestaw gier planszowych (wartość ok. 250 zł)

            II miejsce - zestaw gier planszowych (wartość ok. 200 zł)

            III miejsce - zestaw gier planszowych (wartość 150 zł)

            2. Organizator przyzna także 3 wyróżnienia. Osoby wyróżnione otrzymają artykuły plastyczne np. farby, kredki – o wartości ok. 70 zł.

            3. Każdy uczestnik Konkursu otrzyma pamiątkowy dyplom.

             

            Serdecznie zapraszam do udziału w wyjątkowym konkursie!

            Olga Tokarz-Teterycz

          • Moje ciekawe wakacje-konkurs

          • Konkurs plastyczny „Moje ciekawe wakacyjne miejsce” rozstrzygnięty!

            Wyłoniono zwycięzców:

            I miejsce

            Natalia Kulig klasa III b

            II miejsce

            Zlata Nestsiarovich klasa III d

            III miejsce ex aequo

            Karolina Uri i Aleksander Poznański klasa III d

            Wyróżnienie

            Blanka Dubiel klasa III e

            Gratulujemy! 😊

          • Wybory do Samorządu Uczniowskiego

          • 30 września odbyły się w naszej szkole wybory na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. Uczniowie, którzy odpowiednio wcześniej zgłosili swoje kandydatury, zaprezentowali społeczności szkolnej swoje programy wyborcze. Decyzją wyborców przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego została Amelia Gądek z kl. 8b, a jej zastępcą Filip Mak z kl. 8a. Trzecie miejsce zajął Franciszek Gacek z kl. 8d, który obejmie funkcję sekretarza. Gratulujemy wybranym i bardzo dziękujemy wszystkim za zaangażowanie w przygotowanie i przeprowadzenie wyborów.

          • #działaMYpozytynie

          • Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych? Jak stawiać czoła i reagować na przemoc fizyczną, słowną, psychiczną, z którą można się zetknąć zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym? Na te pytania klasa 8b będzie starała się znaleźć odpowiedź, biorąc udział w Ogólnopolskim Projekcie “Działa(my) pozytywnie”, który poświęcony jest szeroko rozumianym sytuacjom trudnym i ryzykownym, które zdarzają się młodym ludziom. Ruszamy już w październiku!

          • Program Aktywny Rodzic

          • Szanowni Państwo,

            od 1 października 2024 r. wchodzą w życie przepisy regulujące pakiet świadczeń programu Aktywny Rodzic dla rodziców dzieci do lat 3.

            Program Aktywny Rodzic ma ułatwić rodzicom i opiekunom pogodzenie zadań związanych z rodzicielstwem i aktywizacją zawodową. Zacznie obowiązywać od 1 października 2024 roku.

            Z programu Aktywny Rodzic można otrzymać następujące świadczenia:

            • świadczenie aktywni rodzice w pracy – nowe,
            • świadczenie aktywnie w żłobku – zastępuje dofinansowanie do żłobka,
            • świadczenie aktywnie w domu – zastępuje rodzinny kapitał opiekuńczy.

            Więcej informacji na temat programu Aktywny Rodzic znajduje się na stronie internetowej: zus.pl/aktywnyrodzic.

            W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Centrum Kontaktu Klientów ZUS, pod nr tel. 22 560 16 00 lub do wizyty w placówce Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

            Informacje na temat programu Aktywny Rodzic można również uzyskać:

          • Informacja dla rodziców - dotyczy legitymacji szkolnych

          • Legitymacje szkolne będą od września wydawane w formie karty plastikowej, dla wszystkich pierwszoklasistów i nowych uczniów.

            Bardzo prosimy o przesyłanie zdjęcia dziecka do legitymacji zgodnie z wytycznymi na zdjęciu poniżej, na adres mailowy szkoły sp53@mjo.krakow.pl

            W nazwie pliku prosimy umieścić imię i nazwisko dziecka oraz klasę.

            W przypadku gdy zdjęcie nie będzie wykonane w odpowiedni sposób zostanie odrzucone przez system i będzie konieczne przesłanie kolejny raz poprawionego zdjęcia.

          • Stołówka szkolna - ważne informacje

          • Z przyjemnością witamy w nowym roku szkolnym.

            Zamawiania, odwoływania i opłacania posiłków dokonujecie Państwo samodzielnie, on-line po zalogowaniu do systemu e-Stołówka (adres logowania: https://obiady53.loca.pl ). Opłaty dokonywane za pośrednictwem platformy Tpay są zwolnione z jakichkolwiek dodatkowych opłat czy prowizji.

            Zamówienia, odwołania i opłacenia posiłków na bieżący dzień można dokonać najpóźniej do godziny 8:30.

            Obiady wydawane będą od środy 04 września.

            Cena dwudaniowego obiadu z kompotem w stołówce szkolnej wynosi 15,00zł;

            Cena dwudaniowego obiadu dowożonego do filii przy ul. Spychalskiego dla klasy 2A wynosi 16,80zł.

             

            Stołówka wydaje obiady w dniach funkcjonowania szkoły, w godz. od 10.00 do 14.00. Posiłki
            wydawane są uczniom na podstawie zbliżeniowych kart elektronicznych, identyfikujących
            tożsamość uczniów i ich uprawnienia do otrzymania posiłku (nie dotyczy uczniów filii przy ul.
            Kobierzyńskiej).

             

            Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@rozowyslon.pl


            Informacje, Regulamin i aktualny jadłospis na naszej stronie w zakładce UCZNIOWIE I RODZICE / INFORMACJE / STOŁÓWKA

            Jadłospis dostępny także na  stronie internetowej rozowyslon.pl 

            Szczegółowe informacje w plikach poniżej:

          • Legitymacja szkolna - ważna informacja

          • Informujemy, iż wyrobienie duplikatu legitymacji szkolnej w obecnej formie jest możliwe po złożeniu wniosku do 12 lipca, po tym terminie w związku z wejściem w życie rozporządzenia zmieniającego formę legitymacji szkolnych wyrobienie duplikatu będzie możliwe dopiero po 1 września 2024 r.

            Prosimy o zweryfikowanie stanu legitymacji Państwa dzieci oraz jeżeli jest taka potrzeba jak najszybsze złożenie wniosku o wydanie duplikatu.

            Informacje odnośnie wyrobienia duplikatu legitymacji znajdą Państwo na stronie internetowej szkoły w zakładce UCZNIOWIE I RODZICE - LEGITYMACJE SZKOLNE/KARTY ROWEROWE.

            Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie przelewu.

          • Wyniki Egzaminu Ósmoklasisty

          • Z dumą i radością informujemy, że uczniowie z klas 8 naszej szkoły osiągnęli z Egzaminu Ósmoklasisty bardzo wysokie wyniki. Jesteśmy w najwyższym 9 staninie z języka polskiego i matematyki, w 8 staninie z języka angielskiego.

            Ponadto rezultaty uczniów naszej szkoły są dużo wyższe niż w gminie, powiecie, województwie i kraju.

             

             

          • Narodowy program Rozwoju Czytelnictwa na lata 2021-2025

          • Z radością informujemy, że po raz kolejny nasza szkoła otrzymała dofinansowanie na zakup książek do biblioteki szkolnej w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. 

            Zapraszamy całą społeczność szkolną (uczniów, rodziców, nauczycieli) do zgłaszania swoich propozycji książek, które w ramach przyznanych środków moglibyśmy zakupić do biblioteki. 

    • Kontakt

      • Szkoła Podstawowa Nr 53 im. gen. J. H. Dąbrowskiego
      • 12 / 262-20-27
      • ul. Skośna 8
        30-383 Kraków
        Poland
    • Logowanie